Marynarka Zabójcy Zbroja Obrona: 7 Cechy: CHARYZMA +2, WYGLĄD +3, ZWINNOŚĆ +5, obrona +5 Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 2
Dobry Długi łuk Broń dystansowa dwuręczna Obrażenia: 41 - 63 Cechy: ilość ataków na rundę: 3 Wymagania: POZIOM: 23, WIEDZA: 21
Miecz dwuręczny Broń biała dwuręczna Obrażenia: 30 - 40 Cechy: Trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +13 % Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 15
Miedziany Amulet Amulet Cechy: WYGLĄD +6 Wymagania: POZIOM: 10, WYGLĄD: 2
Łowiecka Koszulka Zbroja Obrona: 2 Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, WIEDZA +4, trafienie krytyczne bronią palną -24 % Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 6
Mistyczny Nóż Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 6 Cechy: Trafienie +5, INTELIGENCJA +2, obrażenia wszystkich broni +5 Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 4
Rytualna Kominiarka Hełm Obrona: 1 Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +5 Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 17
|