YAD
Nóż Biegłości ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, ZWINNOŚĆ +12
Wymagania: POZIOM: 13, ZWINNOŚĆ: 15
Cena sprzedaży: 10 150 PLN
PITHONE
Dobry Łom Władzy ZAMKNIJ
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 30 - 53
Cechy: Trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +14 %, CHARYZMA +14
Wymagania: POZIOM: 28
Cena sprzedaży: 6 375 PLN
2x Pałka Biegłości ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +12
Wymagania: POZIOM: 13, ZWINNOŚĆ: 15
Cena sprzedaży: 10 100 PLN
EVERLORD
Przyjacielski Nóż
SPRZEDAJ (700 PLN)
EKWIPUJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 8
Cena sprzedaży: 700 PLN
Nóż Przodków
SPRZEDAJ (5 150 PLN)
EKWIPUJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 15
Cena sprzedaży: 5 150 PLN
2x Przyjacielska Pałka
SPRZEDAJ (650 PLN)
EKWIPUJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 8
Cena sprzedaży: 650 PLN
Nóż Zdobywcy
SPRZEDAJ (850 PLN)
EKWIPUJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
Cena sprzedaży: 850 PLN
Przyjacielski Nóż
SPRZEDAJ (700 PLN)
EKWIPUJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 8
Cena sprzedaży: 700 PLN
Pałka Władzy
SPRZEDAJ (2 600 PLN)
EKWIPUJ
roń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, CHARYZMA +5
Wymagania: POZIOM: 10
Cena sprzedaży: 2 600 PLN
Pałka Odwagi
SPRZEDAJ (3 100 PLN)
EKWIPUJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, CHARYZMA +3, ZWINNOŚĆ +4
Wymagania: POZIOM: 7
Cena sprzedaży: 3 100 PLN
NURX
Świecący Rapier Zdobywcy ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2, ODPORNOŚĆ +2, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 25, ZWINNOŚĆ: 26, SIŁA: 10, INTELIGENCJA: 2, WIEDZA: 1
Cena sprzedaży: 8 600 PLN
Przyjacielska Pałka Odwagi ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, CHARYZMA +6, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %, ZWINNOŚĆ +4
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 8
Cena sprzedaży: 3 650 PLN
Nóż Przodków ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 15
Cena sprzedaży: 5 150 PLN
Dobry Nóż Zdobywcy ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: Trafienie +8, WPŁYWY +5, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 11
Cena sprzedaży: 1 275 PLN
Dobre Magnum ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna / Przedmiot klanowy /
Obrażenia: 15 - 24
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 18
Cena sprzedaży: 2 250 PLN
Offline
Nowy użytkownik
MARVELMEN2
Kosztowna Maczuga Podstępu ZAMKNIJ
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 11 - 30
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, WPŁYWY +7, obrażenia minimalne -4
Wymagania: SIŁA: 13, POZIOM: 6, ZWINNOŚĆ: 1
Cena sprzedaży: 2 450 PLN
Strzelba ZAMKNIJ
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 20 - 60
Cechy: Trafienie +10, szansa trafienia krytycznego +25 %, ignoruje 1/2 obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 20
Cena sprzedaży: 19 000 PLN
Offline