#1 2008-06-02 16:12:57

JJHerbal

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-06-02
Posty: 2
Punktów :   

Zamienie na strefe 5 kwadrat 4/124/1 aby ukonczyc zadania

POŚREDNIAK (POZIOM 14)
    Jeśli szukasz chętnych do pracy, tutaj ich znajdziesz. Każdy kolejny poziom pośredniaka to nowy oddział pozwalający ewidencjonować bezrobotnych z przylegających obszarów.

Efekt: +38 ludzi / h

ROZBUDOWA DO POZIOMU 15
Koszty: 3 538 PLN, 71 ludzi
Wymagania: INTELIGENCJA: 31
Czas budowy: 1 godz. 23 min. 28 sek.
Efekt: +4 ludzi / h

DOM PUBLICZNY (POZIOM 8)
    Obecnie prostytucja to interes, bardzo dochodowy interes. W celu zapewnienia sobie odpowiednich dochodów, każdy wampir na swoim terenie wprowadził monopol na usługi dla pań i panów.

Efekt: +215 PLN / h

ROZBUDOWA DO POZIOMU 9
Koszty: 51 200 PLN, 7 680 ludzi
Wymagania: WPŁYWY: 11, INTELIGENCJA: 12
Czas budowy: 23 min. 39 sek.
Efekt: +43 PLN / h

RZEŹNIA (POZIOM 7)
    Krew zwierzęca nie stanowi może najlepszego pożywienia ale zawsze lepsze to niż głodowanie.

Efekt: +50 litrów krwi / h

ROZBUDOWA DO POZIOMU 8
Koszty: 6 835 PLN, 1 709 ludzi
Wymagania: SIŁA: 20
Czas budowy: 28 min. 40 sek.
Efekt: +5 litrów krwi / h

POSTERUNEK POLICJI (POZIOM 7)
    Oprócz dbania o spokój i porządek, policja zapewnia Tobie dodatkową ochronę. Wywiadowcy pomagają Ci wykrywać wrogie zasadzki, a policyjna ochrona pomaga Ci w obronie terytorium.

Efekt: spostrzegawczość w trakcie zasadzki zwiększona o 7, +161 do PŻ w obronie przed zasadzką

ROZBUDOWA DO POZIOMU 8
Koszty: 53 688 PLN, 1 880 ludzi
Wymagania: CHARYZMA: 26
Czas budowy: 17 min. 55 sek.
Efekt: spostrzegawczość w trakcie zasadzki zwiększona o 1, +23 do PŻ w obronie przed zasadzką

SCHRONISKO DLA BEZDOMNYCH (POZIOM 6)
    Kto lepiej przeniknie do wrogiego kwadratu niż śmierdzący obdartus na którego nikt nie zwraca uwagi? Tutaj możesz znaleźć odpowiednich ludzi, którzy za pieniądze gotowi są zrobić prawie wszystko.

Efekt: +12 do szpiegowania, +6 do wpływów w czasie ataku

ROZBUDOWA DO POZIOMU 7
Koszty: 12 800 PLN, 128 ludzi
Wymagania: INTELIGENCJA: 18, WIEDZA: 23
Czas budowy: 13 min. 27 sek.
Efekt: +2 do szpiegowania, +1 do wpływów w czasie ataku

AGENCJA OCHRONY (POZIOM 7)
    Współczesna odmiana najemników. Jeśli potrzebujesz kogoś do brudnej roboty, tutaj go znajdziesz. W zamian za ochronę agencja zapewnia dodatkowe wsparcie przy atakowaniu sąsiadów.

Efekt: +161 do PŻ w czasie ataku, obrażenia wszystkich broni +7 w trakcie zasadzki

ROZBUDOWA DO POZIOMU 8
Koszty: 20 517 PLN, 2 052 ludzi
Wymagania: WPŁYWY: 11, INTELIGENCJA: 29
Czas budowy: 14 min. 20 sek.
Efekt: +23 do PŻ w czasie ataku, obrażenia wszystkich broni +1 w trakcie zasadzki

ZBROJOWNIA (POZIOM 4)
    Tajny magazyn na oręż bojowy każdego wampira. Umożliwia przechowywanie oraz konserwacje przedmiotów.

Efekt: miejsce w zbrojowni +25

ROZBUDOWA DO POZIOMU 5
Koszty: 2 857 PLN, 29 litrów krwi
Wymagania: WIEDZA: 13
Czas budowy: 41 min. 29 sek.
Efekt: miejsce w zbrojowni +5

STARY RYNEK
    Rynek umożliwia oferowanie swoich przedmiotów innym graczom.

ZBUDUJ
Koszty: 20 000 PLN, 2 000 litrów krwi, 8 000 ludzi
Wymagania: WYGLĄD: 19, WIEDZA: 15, DOM PUBLICZNY: 7
Czas budowy: 1 godz.
Efekt: maksymalna ilość ofert handlowych +1

POSTÓJ TAXI (POZIOM 1)
    Alfons `the Driver` jest posiadaczem jedynego samochodu w Mieście. Za wampirzą krew oraz grubą kasę świadczy `przysługi` władcom miasta.

Efekt: szybkość taxi +1

ROZBUDOWA DO POZIOMU 2
Koszty: 6 500 PLN, 600 litrów krwi, 100 ludzi
Wymagania: WPŁYWY: 17, WIEDZA: 12
Czas budowy: 1 godz. 30 min.
Efekt: szybkość taxi +1

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kardiologiadziecieca.pun.pl www.praca-mcr.pun.pl www.twelvesky2.pun.pl www.etk.pun.pl www.impressivetitle.pun.pl